Veelgestelde vragen
Onder de veelgestelde vragen staan enkele veelvoorkomende vragen van onze klanten.
Als je nog andere vragen hebt, stuur die dan gerust naar info@bonnierbags.nl.
Producten & Pasvorm
Hoe maak ik mijn Healthy Back Bag schoon?
Ga naar onze speciale schoonmaakinstructies voor meer informatie.
Wat is de juiste maat voor mij?
Als het gaat om het kiezen van de perfecte maat voor jou, raden we altijd aan de kleinste maat te kiezen die aan je behoeften voldoet. Ontdek meer in onze maatgids.
Zijn jullie tassen waterdicht?
Hoewel de tassen niet 100% waterdicht zijn, gebeurt het dankzij het materiaal en de weving zelden dat de inhoud nat wordt. Indien gewenst kunnen de tassen worden behandeld met een waterafstotende spray voor extra bescherming.
Twee jaar garantie
Wat valt onder de garantie?
Onze producten worden gedekt door een garantie van twee jaar vanaf de dag van aankoop, mits ze worden gebruikt onder normale omstandigheden en voor het beoogde doel. Probeer uw tas niet te overbelasten, aangezien dit de tas uit vorm kan trekken en stress kan veroorzaken op de naden en andere materialen. Deze garantie dekt geen schade die het gevolg is van misbruik, waaronder onredelijk of overmatig gebruik, accidentele schade, verloren of gestolen tassen of hun inhoud, of gratis promotionele geschenken. Vervanging is geheel naar eigen inzicht van Bonnier Bags en reparaties of modificaties door niet-geautoriseerde partijen kunnen deze garantie ongeldig maken. Wij bieden een vervangend product van gelijke waarde aan voor het defecte product als u ons een aankoopbewijs kunt overleggen van Bonnier Bags, handelend onder de naam Healthy Back Bag NL. Wij zullen een kortingscode verstrekken die u kunt gebruiken op onze website ter waarde van het oorspronkelijke bedrag dat is betaald, exclusief levering, voor elk defect item dat wordt geretourneerd. Bonnier Bags biedt geen reparatieservice en is niet aansprakelijk voor vervangende hardware. Vervangen producten vallen onder de resterende termijn van de tweejarige garantie.
Hoe kan ik een garantieverzoek indienen?
Garantieclaims voor aankopen bij een van onze verkooppunten dienen te worden ingediend bij de betreffende retailer en vereisen een bewijs van aankoop.
Voor online bestellingen bij deze webshop kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@bonnierbags.nl, met uw originele bestelnummer en foto's van de tas die ter beoordeling voor garantie wordt ingediend.
Levering
Wat is de levertijd van een bestelling?
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 u zijn geplaatst, verzenden wij dezelfde dag* en worden in Nederland in beginsel de volgende dag geleverd. Voor België geldt een levertijd van twee werkdagen.
Vanwege drukte bij PostNL kan het soms iets langer duren voordat een pakket wordt bezorgd. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
*Orders die vrijdags na 16.00 u of in het weekend zijn geplaatst, worden verzonden op maandag.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
We hebben geen (fysieke) winkel en hebben in principe geen mogelijkheid tot afhalen. Mocht je echter in de buurt zijn of je bestelling snel nodig hebben, bel ons dan en wellicht kunnen we iets regelen.
Wat zijn de verzendkosten?
Orders van 45 euro of meer worden gratis verzonden. Voor orders van minder dan 45 euro bedragen de verzendkosten 4,95 euro per bestelling. Deze bedragen gelden voor leveringen in zowel Nederland als België.